Escola_TallerdeMusics_negativo

INSCRIPCIÓ MICROCURS
TEORIA MUSICAL DEL FLAMENCO

Per a formalitzar la inscripció, cal enviar el formulari i realitzar una transferència bancària a Taller de Músics Escola de Música, SL.

IMPORT
90€  – Estudiants del Taller de Músics
110€ – Externs

CONCEPTE
Microcurs Teoria Flamenco + [nom de la persona inscrita]

També pots fer el pagament amb targeta de crèdit/dèbit a la Secretaria del Taller de Músics Escola de Música:
c/ Requesens, 5. 08001 Barcelona   MAPA

Contacteu amb nosaltres

• DADES PERSONALS

• En nom de l'empresa FUNDACIÓ PRIVADA TALLER DE MÚSICS, propietària dels dominis web TALLERDEMUSICS.COM i TALLERDEMUSICS.NET, els informem que tractem la informació que ens facilita en el present formulari per tal de poder fer efectiva la seva sol·licitud. Les dades proporcionades es conservaran mentre es realitza el processament de la seva sol·licitud i se li dona resposta, o bé mentre no sol·liciti el cessament de l'activitat en el cas d'acceptar l'enviament d'informació. Vostè té dret a obtenir confirmació sobre si a FUNDACIÓ PRIVADA TALLER DE MÚSICS estem tractant les seves dades personals, per tant, té dret a accedir a les seves dades, rectificar les inexactes o sol·licitar la seva supressió quan ja no siguin necessàries.